Home | Realisaties | Een nieuwe bedrijfsidentiteit voor een nieuwe start

Een nieuwe bedrijfsidentiteit voor een nieuwe start

Nadat Filip Robaeys al heel wat jaren aan het hoofd van Robafisk en Warbofisk stond, kreeg hij er in 2018 met Tom De Reycke een nieuwe vennoot bij. Samen besloten ze het over een andere boeg te gooien en een nieuw merkverhaal te schrijven. Om het bedrijf zowel visueel als tekstueel te branden, klopten ze aan bij Eeuwenaert. 

Er lag heel wat werk op de plank met het creëren van een nieuwe naam, baseline, corporate identity, copywriting, fotografie, signalisatie, belettering, nieuwe website en dat rijtje gaat nog eventjes door. Een uitgebreid project waar we, na heel wat brainstormsessies, koffie en overuren, We Count creëerden. Met expertise waar je op kan rekenen. De professionaliteit en vertrouwen die het bedrijf met deze nieuwe huisstijl uitstraalt zorgt ervoor dat ze de juiste doelgroep aanspreken.

Wat Eeuwenaert realiseerde voor We Count:

  • Copywriting van nieuwe naam met baseline;
  • Creatie van een nieuwe huisstijl met nieuw logo;
  • Grafische uitwerking van nieuwe huisstijl in promotiemateriaal, social media, bedrijfsdocumenten, autobelettering, ;
  • Signalisatie nieuw gebouw;
  • Fotografie;
  • Nieuwe website volgens de huisstijl, compleet voorzien van copy en foto's.

Website: www.we-count.be