Home | Realisaties | Een visuele identiteit voor D-12 Construct

Een visuele identiteit voor D-12 Construct

D-12 Construct voorziet sinds 2018 duurzame EPDM-dakbedekking en isolatie voor platte daken, terrassen en veranda’s. Tot nu waren ze voornamelijk actief in onderaanneming voor andere bedrijven in hun sector.

De zaakvoerders, Dinko en Dinko (of Dinko1 en Dinko2, waaruit de naam D-12 komt) klopten aan bij eeuwenaert om zich te profileren als experts in EPDM-dakbedekking. D-12 had een professionele visuele identiteit nodig met essentiële communicatiemiddelen zoals een logo, huisstijl, folder en een website om van start te kunnen gaan.

We startten met de positionering omdat de naam D-12 Construct niet weerspiegelt wat hun activiteit of dienst is. De naam moest behouden blijven, waardoor een baseline noodzakelijk was om duidelijkheid te scheppen: EPDM Professionals. Daaruit volgde de creatie van hun logo, met een knipoog naar de platte daken waarop ze dagelijks werkzaam zijn. Aansluitend creëerden we de huisstijl, de belettering van de bestelwagens en een presentatiefolder.

Ondertussen werd ook de website gelanceerd. EPDM-experts nodig? Contacteer D-12 Construct via www.d12construct.be

 

D12-Construct visitekaartjes