Home | Realisaties | B2C-communicatie Optiek Lammerant

B2C-communicatie Optiek Lammerant

Wie in Deinze of omstreken woont, zal zeker en vast al eens iets van Optiek Lammerant in de bus hebben gekregen. Eeuwenaert staat al enkele jaren in voor het ontwerp van alle drukwerk.

Zo pakt de gerenommeerde brillenzaak drie keer per jaar uit met hun eigen magazine: gericht op street style, de lente- en najaarstrends. Deze bus-aan-busfolder ontwerpen we steeds in een frisse en tegelijk stijlvolle look zodat een groot publiek zich aangesproken voelt. Een (zonne)bril hebben we nu eenmaal allemaal nodig, toch?

Daarnaast komt Optiek Lammerant, samen met het meer op jongeren gerichte Frames and Faces, regelmatig met leuke acties. Zo kan je dikke kortingen scoren ter gelegenheid van Moeder- en Vaderdag, de start van het schooljaar en op het einde van het jaar. Met een aantrekkelijk design creëert Eeuwenaert direct mailings die aanspreken.

Voor het jaarlijkse opendeurweekend maken we steeds de direct mailing in de vorm van een tweeluikfolder en gepersonaliseerde envelop.

Een duurzame relatie, waar al heel wat moois is uitgekomen!

Brochure Lammerant
Postkaart Lammerant
Brochure Lammerant
Brochure Lammerant
Lammerant magazine
Lammerant magazine
Lammerant magazine